måndag 4 april 2011

November 2010

De här korten gjorde jag till Inkywings blogg där jag gjorde ett gästspel i november 2010. Jag visar lite olika tekniker när jag gör korten.
These cards I made for a Swedish scrapshopblog in November 2010. They sell Stampscapes, and I have bought some in their webshop. I am showing different techniques when making these cards.
På detta kort har jag använt granitfärg som ger en dimension åt bergen. 
On this card I have used a special granite colour which gives a special 3D-effect to the mountains.

Här använde jag samma stämplar som i korten ovanför men gjorde en väg av ån. Jag har lagt lite granitfärg på vägen som grus.
Here I used the same stamps as the card above, but here I made the brook into a road, and used the granite colour to give the road to look like gravel.

Här ett julkort där jag endast använt en färg. Jag har stämplat med granarna flera gånger utan att fylla i mer färg och får på så sätt en dimmig effekt. Sen har jag lagt glitter på granarna för att få snön att glittra.
Here I made a Christmas card with only one colour. I have stamped the firs several times without filling them with colour and thus creating a foggy effect. I have also put some glitter on the firs to look like glittering snow.

På detta kort har jag också endast använt en färg, men en ljusare blå. Jag ville ha en lite dimmig effekt så jag stämplade granarna flera gånger utan att fylla på mer stämpelfärg.
On this card I also only used one colour, but a lighter shade of blue. I wanted to create a foggy effect and stamped with the  fir stamp several times without filling it up with more colour. 

På detta kort använde jag ett papper som var blått från början och stämplade med svart. Sen har jag färgat träden gröna och använt blekmedel till att göra reflexer i vattnet och moln.
On this card I used a blue paper to stamp on. I used black ink and then coloured the trees green. I used bleach to make reflexes in the water and on the rocks and on the sky to make clouds.

Här gjorde jag bakgrunden innan stämpling. Jag använde brayer för att färga in den vita cardstocken i fält med olika färger. Jag stämplade sen motivet med svart dyna.
Here I made the background before stamping. I used a brayer to colour the white cardstock and made fields of different colours. I then stamped with a black inkpad and made some reflexes with a white gel pen. 



Jag gjorde också tre tags att ha på julklappar, där jag använde Stampscapes.
I also made three tags for Christmas present, where I used Stampscapes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar