torsdag 3 januari 2013

Alster augusti - december 2012/August - December 2012

Här kommer de alster jag gjort i slutet av 2012.

Here are my scenes I made in the end of 2012.

De nedanstående korten är photoscapes. Jag har alltså stämplat på foton som jag skrivit ut. Det blir en väldigt läcker effekt.

These cards below are photoscapes. That means I stamped on photos that I printed. It's a very nice effect I think.





Nedanstående kort passade jag på att stämpla när jag var på scrapträff i oktober.

I made the scenes below at a scrapmeeting I attended in October.




Detta kort gjorde jag till september månads swap i Stampscapes II-gruppen där vi skulle använda brayer till bakgrunden. Det var riktigt kul, men inte så enkelt som man kan tro.

This card I made for the September swap in the Stampscapes II group where I am a member. You were supposed to use a brayer for your scene. It's really fun, but not as easy as it looks.


Nästa kort är oktoberswapen, där alla skulle använda ett av mina foton för att göra en scene. Swapen kallades Piascapes, vilken ära. Det var så roligt att se alla olika scener som gjordes av ett och samma foto. Jag ska göra ett collage av alla för att se hur det blev.

This next card is the one I made for the Octoberswap, where everyone was supposed to stamp on one of my photos. The swap was called Piascapes, what an honour! It was so nice to see all the different scenes made from the same photo. I am going to make a collage of all the scenes.


Här är novemberswapen, som hade namnet Höst och vilda djur. Jag använde en björnstämpel och en med söta uttrar till mitt kort.

Here is the November swap, called Fall and wildlife. I used a bearstamp and an otter stamp for my card.


Följande kort är alla vinterkort, gjorda för födelsedagar och jul. På det översta kortet är snöskotern och texten utskurna med min Silhouette Cameo.

The following cards are all winter cards, made for birthdays and Christmas. On the card right below the snowmobile and text are cut with my Silhouette Cameo.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar